Blev så glad idag..

.. för i postlådan så låg ett kort från D.. 2 elefanter på framsidan o texten Snablar också.. Hur kunde han veta att det 'r ett av mina favorituttryck.. Fast det visste han nog inte..
O igår fick jag ett mail av A-M där hon tusentackade mig för att jag fanns på utställningen i Sthlm  o kunde hålla hennes hundar när hon mest behövde det.. fast det var ju jag som behövde det mest.. hålla en rasfrände till vovsan.. vet ju inte när det händer nästa gång.. får nog åka till A eller L o promenadlåna en hund.. Men de är ju inte mina..

Fick ett Tack o en kram av L i länsspalten för att jag varit med på måndagsträningarna.. Men det är ju jag som vill tacka dem för att jag fått vara med..  förhoppningsvis har jag gett några goda råd till några på vägen.. men jag har varit där enbart av egoistiska skäl.. bara för att få umgås med hundmänniskor o kanske få någon hundkram eller puss..

I går var klockan över elva innan jag kom i säng.. o vaknade innan fem.. men somnade om.. Ikväll ska jag börja fundera på sänggående redan vid nio.. o kanske tar jag mig dit innan 10..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback