Det har snöat..

.. så allt är vintervitt.. o snön har inte hunnit bli lortig än.. Tycker om när träden är tungda av snö.. o har man tur så får man ett schåk snö i huvudet o så far det innanför kragen.. o så kan man stå där o skratta åt hela alltet.. Om man inte är på dåligt humör då förståss..

Vaknade i morse o trodde jag skulle upp.. men när jag var på toan kom jag på att jag inte tittat på klockan innan jag slängde mig ur sänge.. gick tillbaka o kikade o då var den bara 04,15.. somnade fort om o vaknade ännu tröttare när klockradion larmade.. Kände mig lite stressad men hann ändå det jag skulle + att jag hann se julkalendern.. Tycker den är bra i år.. kke inget för de minsta barnen men jag är ju ändå lite större än de minsta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback