Det har varit..

.. en bra helg.. Har vart hundvakt så det har blivit mycket promenerande o det känns i benen.. men det har varit skönt.. snö o några minusgrader.. o så har vi setat o myst i soffan emellanåt.. dom är väldigt gosiga dessa 2 golden..

I morse vaknade jag 45 minuter innan klockan skulle ringa.. gick upp o tog en promenad.. Ja, jag kom ihåg det.. Ska jag lova mig själv att jag ska göra om det ett par gånger i veckan.. eller ska jag bara göra det de gånger jag vaknar tidigt.. Det gör mig ju bara gott o jag ser inte så glåmig ut..

Ikväll blir det mingel o show efter jobbet.. Hoppas det blir trevligt.. O på fredag åker jag till Stockholm o blir där till söndag.. Ska på Stora Stockholm, hundutställning alltså.. "min ras" går inte förrän på söndag så lördagen ska jag kanske titta in på Ikea.. eller bara vara.. Måste komma ihåg ta kudde med mig så jag kan sova lite på bussen.. o kaffetermos o något att äta.. vi är nog tillbaka i stan någongång på morgontimmarna på måndag.. o börjar jobba 8..

Hyrde en film igår.. Hide and seek.. Rätt bra.. o fast jag har livlig fantasi blev det en oväntad vändning i filmen.. hade inte alls haft tankarna åt det hållet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback