Har varit på resa..

.. bland andra bloggar.. o till många skulle jag vilja ge bilden nedanför.. o jag skulle vilja säga så mycket, men olika beroende på vad ni skrivit.. Men skriver jag kommentar i Alla bloggar så känns det som att jag blir bara en hoppetossa som försöker nysas..  haha.. synas..

Jag är själv på en resa geonom livet.. o försöker följa vad min magkänsla säger är rätt.. Det är inte lätt alla gånger.. Men det sägs att trägen vinner..

Where ever You are.. and what ever You do.. Take Care! My Friend =)


Kommentarer
Postat av: Det handlar om mig

Mm om vi hjälps åt går det mycket lättare..har du rätt i !
Jag saknar att få bestämma själv vad som skall visas på någon listan
På många ställen kan man pinga dit sitt inlägg om man tror det finns något intresse av det .
Ibland vill man skriva personliga saker utan att det presenteras på en -het lista-.
Tänk om passagen kunde ha en liten knapp då man lägger upp sin blogg själv på listan .
De som har adressen till bloggen kan hoppa dit direkt då &då
Jag har hittat blogg.se , har inte hunnit kolla efter hur de är - kanske också har en het lista , då är det ingen idé .
Du får adressen i sådana fall !
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback