Jag har fastnat..

.. i bloggarnas värld.. o har svårt att ta mig härifrån.. Önskar den hade funnits för 20-25 år sedan.. *skrattar* o de som utforskar sin värld om 20-30 år ser kke bloggandet som primitivt..

Egentligen så är det bra att vi är just här..

Är det skillnad på att på bli psyksiskt sönderslagen.. eller misshandlad med knytnävar?

Måste, man (Jag) försvara andras sjukas handlingar..

Ibland vill jag "lätta mitt hjärta" o berätta hur jag uppfattat min uppväxt..  vända ut o in på mina känslor..

Men jag tror inte att det hjälper någon av oss.. De är ju redan offer.. o har frågat mig; Vad gjorde jag för fel? Vad kunde jag (hon/han) gjort annorlunda? Så dags att tänka på Nu..
Men i deras sätt att se så är det jag som förändrar mig.. o jag är inte som förut.. Har försökt förklara att jag telefonerade när jag inte var nykter.. Har sagt rent ut: De enda gångerna jag ringde var när jag druckit något.. Haha.. glömde visst säga att jag menade alkoholhaltigt drickande..

Kan man göra något som redan hänt annorlunda? Jaajaa, de kke har en trollstav o kan förflytta oss allahopa tillbaka till.. början..

Jag både vill o vill inte sitta i en konfrontation..

Ger Mig själv en varm o leende vinterkram.. för det behöver jag.. o det är jag värd..




Kommentarer
Postat av: Det handlar om mig

Tack *L

2005-12-24 @ 22:52:31
Postat av: anita

Vi har upplevt samma, känner igen mig i de du skriver.

Och du är värd värme o leende. Glöm aldrig det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback