Vaknade klockan 04,16..

.. i morse.. med ett hjärta som dunkade som om jag sprungit 100 m ikapp med de som springer fortast i världen.. eller sprang jag kke ifrån något.. det måste ha varit en dröm som väckte mig.. men jag kommer inte ihåg något av den.. bara känslan av.. rädsla.. det tog säkert en halvtimme.. eller iaf en kvart innan hjärtat var tillbaka i normal rytm.. sen kunde jag inte somna.. låg o lyssnade på tystnaden.. försökte med mitt vanliga insomningstrick, sakta räkna baklänges från 99, men det fungerade inte.. jag var inte stressad för jag inte kunde somna om.. men irriterad för att jag inte kunde komma ihåg drömmen.. Fast jag vet att jag inte kan påverka det o det ger inget gott så är det ändå svårt att tänka bort såna tankar.. Fast jag Vet att min egen irritation bara tar en massa ork.. o så hamnar jag i en ond cirkel.. irriterad för att jag inte kommer ihåg drömmen.. irriterar mig på att jag irriterar mig på det.. haha.. Det är konstigt.. eller är det inte?

Men jag har hoppat hopprep nu när jag kom hem.. en stund iaf.. sen vart jag liite anfådd.. *s* Jaajaa, det är långsiktigt planerande.. o jag tar ett par minuter om dagen.. O jag har inte tänkt springa något maraton.. varken i morgon eller till sommaren..

Hittade ett
gudinnetest på en sida.. o jag kunde inte låta bli.. jag liknar mest

Artemis

Gillade det jag läste om henne.. Artemis: Goddes of the Hunt  =o)

Hittade en bok på en mack i dag.. o en massa bra tankar nedskrivna..



NÄR VI VANDRAR

ser vi mycket mer än när vi springer.

När vi stannar upp o tar en paus,
slösar vi inte med tiden.

I stillheten får vi överblicken. Då
samlar vi kraft och ökar den inre
tillväxten.

*--o--*

Kommentarer
Postat av: handlar om mig

Gjorde testet :=) Jag är som du *L*
Kan vi ses i skogen med våra bågar ?

2005-12-30 @ 00:29:39
Postat av: Excessa

Visst kan ses vi i skogen med våra bågar.. titta efter en som ser ut som en blandning mellan Deborah Kerr, William Faulkner, Johnny Depp o Gerard Depardieu.. eeh hmm.. Ja, vacker som en sommardag jag *s* Men jag var iaf tjej när jag stod i duschen i morse =)

2005-12-30 @ 14:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback