Att känna sig..

.. som om man , Jag, är i en nerförsbacke.. kan ha flera betydelser.. är jag på väg ner i ett mörker.. eller går livet lätt o jag rullar med av bara farten..

Det är svårt det här med man.. och jag.. Jag kan ju bara prata för mig själv.. o så är jag ingen man heller.. o vet inte hur män tänker.. vet förresten inte hur andra kvinnor tänkter heller..

Gårdagskvällen gick åt till att ligga i soffan o titta på en TV-chatt.. chattade lite.. gav o fick några trevliga ord.. Har aldrig träffat någon därifrån o känner ingen, men ändå känns några så välbekanta.. o att ge o få ett leende får iaf mig att må lite bättre.. O det är väl det man.. Jag.. ska sträva efter..


Today when I walk out the door
I won´t be the girl I was before  
Nathalie  Jill Jonsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback