Drygt 1 timme..

..kvar tills det är dax att göra helg o åka hem.. Hade tänkt ringa travet o fråga om de hade något jobb till mig ikväll men jag är glad att jag inte gjorde det.. känner mest bara för att lägga mig i soffan o slöglo på teven.. o äta några knäckbåtar.. Men några såna har jag inte hemma.. däremot har jag minidajmstrutar o dom är nästan lika goda, fast på ett annat sätt..

Mensvärken är inte så hemsk idag.. klarar ju av att vara på jobbet.. Kke beror det på att jag tog en värktablett till frukost när jag kände att det var på väg.. enda chansen att slippa ontet är att mota olle i grinden.. hinner jag inte det så blir det ett dygns plågor.. Men nu slapp jag det *glad o tacksam*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback