Färgade..

... hövvet i förrgår.. Det var meningen att det skulle bli rött med ljusare röda slingor.. det blev nästan svart, men bara nästan, med röda slingor.. Fast det blev rätt bra iaf.. o det är iaf lite roligare att se sig själv i spegeln nu.. Pratade med en jobbkompis om att plocka ögonbrynen men det tänker då inte jag börja med.. just nu iaf.. för jag tror inte jag blir lyckligare för det.. Kanske skulle färga ögonbrynen.. exv gröna.. Tycker om färg, speciellt nu när det är grått o svart ute.. Det hade ju kommit lite snö så det var vitt på backen men det har smält bort nu.. Längtar till det blir kallt så jag kan börja använda min knallröda dunjacka..

O förresten... numer ser jag väldigt bra ut för jag bytte torkarblad på bilen härmodagen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback