Förståelse...?

Jag tycker inte om när människor inte förstår enkla meningar jag säger.. ringde nyss till en vxl o sa att faxat jag skickade igår inte hade gått fram, men jag har skickat ett nytt nu.. Fick ta om det flera gånger.. Men vad har jag för rätt att bli irriterad.. Sånt händer ju mig lite nu o då... Speciellt om mina tankar är inne på ett spår o så börjar någon annat spåra åt ett annat håll.. hmm.. Jag är nog lite rättletlig nu.. Satt vid datorn till midnatt igår o det är inte nyttigt för mig.. till råga på allt så vaknade jag en halvtimme innan klockan ringde i morse.. o somnar jag om då så brukar jag försova mig.. Så det var ju bara att kliva upp...

Har åkt med sommardäcken i skuffen sen jag bytte, men ikväll Måste jag bära ner dem i källarer.. Man ska inte åka omkring med en massa onödig last..

Onödig last.. Är det den osynliga ryggsäck man bär, som ibland väger ton..?

Brukar lyssan på rix morronzoo när jag åker till jobbet.. I morse var frågan: Vart tar ljuset vägen när man knäpper av lampan..?
Har själv en fråga jag brukar fundera på.. Om fyra bilar kommer samtidigt till en 4-vägskorsning o alla blinkar att de skall svänga vänster.. Vem ska åka först då? ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback