Har tänkt..

.. åka på linedancekursen ikväll.. men jag är så trött.. Det känns som om all ork som vaknar på morgonen bara räcker till att ta mig igenom arbetsdagen.. Men vad spelar det väl för roll om jag är hemma 17,30 eller 20,00.. Ingen större..
Fast jag kan ju inte påstå att det är någon större ork som vaknar på mornarna.. i morse var det bara tur att jag vaknade överhuvudtaget.. hade nämligen glömt ställa klockradion igår.. o farfarsväckarklockan är inte direkt att lite på.. den funkar bara när den ligger ner.. fast ibland så stannar den o jag måste ruska på den för att den ska komma igång..

När jag var ut på lunchen kom jag på varför jag är så nedstämd.. säger bara pms.. så nu är det bara att se till att ha värktabletter hemma som jag kan pula i mig när jag känner att värken är på väg.. Fast börjar det när jag sover är det ju lite svårt att stoppa i sig några tabletter överhuvudtaget.. Då är det bara att hålla tummarna att den där jävla krampen som känns som ett sendrag i livmodern uteblir..

Positivt tänkande.. hahaha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback