Planera gärna...

... Men inte resultatet.. Däcken ligger fortfarande kvar i bilen... o inte fixade jag nå mat hemma igårkväll.. Var på Max o köpte ett skrovmål.. o nu är jag nästan i paltkoma.. 1 timmes luch är alldeles för lite eftersom man inte hinner sova om man även ska äta.. Iofs skulle jag kunna välja bort maten o bara sova men risken är stor att eftermiddan skulle gå åt till att bita ihop om allt jag blev grinig på.. o jag tycker inte om jaget när jag blir sån.. Idag får vi sluta en Hel timme tidigare än vanliga dagar.. När vi var kommunala fick vi sluta vid lunch.. men då hade vi iofs mycket lägre lön.. O jag ska iaf inte göra något speciellt i helgen.. Om man inte kan beteckna sova som väldigt speciellt.. Förutom att jag ska gå på bio ikväll med en jobbkompis.. Vi ska se Harrys döttrar.. Personligen har jag inte fött några barn.. eller närt några vid min barm.. men jag tror den kan vara bra.. o tur är väl det.. för varför skulle jag gå o se en film som jag inte tror är bra..

Annars är jag mest för rysliga filmer.. såna där hjärtat hoppar i galopp bara av att en dörr smäller igen.. eller där det händer överonaturliga saker.. hmm.. Hyrde en dvd förra helgen, men jag har glömt namnet på filmen *suck* Men den var Väldigt bra.. Ska åka förbi ICA o kolla vad den heter..


 


Kommentarer
Postat av: Fredrik

planering är något som alla behöver... även om jag inte planerar så ofta...men det behövs, för då går ju allt så mycket enklare, eller vad säger du?

Postat av: Anonym

Jaaa, men det var ju det jag skrev.. Planera gärna.. men inte resultatet.. menar bara att man inte ska gå i taket om planerna kullkastas.. det mesta går att lösa ändå.. :-)
Excessa

2005-11-04 @ 13:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback