Stillheten..

...kommer jag att sakna om jag flyttar.. Var o tittade på lägenhet.. Grannar på 3 håll.. Nu har jag bara en, som dessutom inte hörs så mycket.. Ja ja, jag har natten på mig.. o jag måste ju inte ta den här.. Kan vänta på ett bättre tillfälle..

Annars har måndagen flytit på som vanligt.. Utan skandaler.. En alldeles vanlig måndag med andra ord.. Ska strax träffa några hundmänniskor.. Saknar min.. Träffade en kompis på stan o pratade en stund.. Hejjade på en annan som cyklade förbi.. Var in på Åhléns o hittade en cd med Ola Magnell.. Guldkorn.. Nostalgi.. *ler* Nu blir det poppa av i bilen.. O så köpte jag Mauro Scoccos Herr Jimsons äventyr.. Har nog bara hört Kall stjärna från den men nu när jag börjar läsa texterna så är det mångs som passar min sinnesstämning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback