Stress...

... stress, Stressigt på jobbet idag.. Det kändes som vi jobbade i motlut hela dagen.. som om vi stått i lera upp till knäna o försökt skotta ett hål.. bara det att hålet har ju fyllts på av kringflytande lera så vi kom aldrig ner till botten.. Vill inte ha tillbaka denna jobbardag..

O när jag var o köpte lunchlådan så hade de höjt den till 38kr.. Blä.. Men jag fortsätter nog iaf att gå dit.. Alternativet är ju att laga mat hemma.. men jag är ingen vidare matlagare.. o när jag lagar mat så ska det gå fort.. iaf när jag ska äta ensam..

Men jag hann med mycket på lunchen.. beställde tårtor till tisdag eftersom chefen fyller 60.. hon har vart utomlands o ville väl egentligen inte fira någe hemmavid.. men jag pratade med "högsta" chefen o klart vi skulle fira med tårta o blommor.. beställde blombukett när jag gick hem..

Såg i ett skyltfönster en sten det stod Puss och Kram på.. tänkte på D som fyller 40 snart.. köpte den o har nu gjort tillverkat ett födelsedagskort till honom.. Jag är lite osäker på vilket datum han fyller men det gör inget.. jag Hoppas han blir lite glad iaf.. o jag kände mig väldigt glad när jag gjorde kortet.. Jag tycker om att göra småsaker som (kanske) gör någon annan glad.. Så egentligen gör jag det av egoistiska skäl.. =)
Tänk vad ett sms kan betyda mycket o få en dag att bli ännu bättre.. sms:a med D igår kväll.. rätt många blev det.. Blir glad av honom.. är jag måhända lite förälskad.. Kanske det.. Hade det varit skillnad om han bott närmare än i Malmö? Chansen/risken att vi ska träffas är rätt liten.. *s*

Var också köpte 2 skivor av Lars Winnerbäck, Söndermarken o Vatten under broarna.. Så skön musik.. Tack
Matte för att du skrev om honom.. funderar på att köpa biljett till 20 juli då han är här.. Winnerbäck alltså.. =)

Det blev inget hopprep igår.. men jag känner av lördagens övningar i vader, rumpa o under fötterna.. muskler som varit vilande.. Det är nog dags att väcka dem..

Så med facit av denna dag som den varit hittills.. så har den nog varit mest Possitiv  *Glad jag*

Kommentarer
Postat av: Matte

Det är helt okej! Vi kanske ses där.

Stjärtlapp på arbetstid. Jodu! Det är inte illa. Jag är rätt nöjd själv. Och i morgon...då blir det pulka.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback