Våga..

... är det väl bra om man törs.. Lägenheten ligger på nedre plan.. o ingen annan som tittat på den.. kke har jag första tjing.. Men jag undrar om det är rädsdla, eller spänning, som huserar i magen nuförtiden.. Jag har ju inte tvekat förut.. Kastat mig in i mycket.. Ibland har det inte gått riktigt som jag trott.. Men de hårda törnarna beror ju inte på var jag bott.. Just nu tror jag iaf att jag behöver börja om på något nytt.. Det känns som jag hakat upp mig o bara står still på ett ställe.. Känner mig ensamstående.. Vill vara självgående.. Kke dags att visa rädslan att jag minsann kan ta mig förbi den..
Lyfta självkänslan i kragen o börja lita på att jag duger som jag är.. Dags att jaga ut hjärnspökena som ändå bara hackar på mig..

Försök göra någon Glad idag, om det så bara är dig själv :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback