Förändringar..

.. skapar frågor.. Nya frågor..

Internet ingår i hyran.. kan jag då säga upp hemtelefon och skaffa IP-telefoni.. men måste man ha en dator modell nyare för det.. hmm.. kanske bäst ringa hyresvärden o i alla fall kolla vilken leverantör de har..

O den däringa elen.. jag har ingen lust att ge mig in i den djungel som jag bara hittills har ögnat igenom rubrikerna i tidningarna på.. hmm.. kanske kommunens konsumentvägledare har några tips..

Nu ska jag mäta kökssoffan för den kanske får plats hos en jobbkompis..

Någon som vill ha en vävstol?

O varför ska jag ha kvar en massa vinylplattor för när jag aldrig spelar dem..

Praktiska frågor är lätta frågor.. 

för pinaler o saker frågar sällan varför man gör som man gör..

Kommentarer
Postat av: Bittan

Ja, mycket måste man tänka på.....men släng inte vinylplattorna!*det är nog dumt*..eller. ?! Själv har jag bara några, och Pippilångstrumpskivan från 60 -talen är min dyrgrip...*vilka minnen*

2006-04-03 @ 20:02:13
Postat av: Lena

Oj här rensas det...kan du inte lägga ut sakerna på tradera och sälja dem? Har själv aldrig gjort det men hört de som gör det och det verkar gå hur bra som helst...

Postat av: Blackout

Tänk efter innan du avyttrar vinylen, jag är en rensare men läskbackarna med dyrgriparna hänger fortfarande med.

Elen, den elen. Kavla upp ärmarna och börja förhandla :-)

2006-04-03 @ 22:41:46
URL: http://blackout.blogg.se
Postat av: Excessa

Vinylerna får nog vara kvar ett tag.. fast hade jag haft en röd Beatles kanske jag skulle sålt den på ngon auktion.. såg på tradera att priset var uppe i 1000kr för en sådan..
Jo, Pippi Långstrump har jag också.. o så Varning för barn med Magnus o Brasse.. *s*

Elen, jag tror inte att det kan skilja så himmelens mycket i en liten lägenhet.. annat är det nog för den som har hus.. Ja, det ordnar sig nog.. =o)

2006-04-05 @ 18:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback