25 grader..

.. varmt är på tok för varmt för jaget.. blir slö, matt o orkar ingenting.. o jag hade faktikst beställt en sisådär 15-20o de närmsta veckorna.. fast jag är ju glad att det inte regnar..

07,15 stämde gammelhårbollen upp i ett sjungande yl.. o jag studsade högt.. landade, tack o lov, mjukt igen på madrassen.. men när han har börjat sjunga så är enda sättet att få tyst på honom att kliva upp.. Jag tror inte att han gör så hemma utan där är det husse som bestämmer när de ska kliva upp.. Gav dom mat o sen gick vi ut.. hade tänkt gå runt halva sjön för jag hade för mig att det gick en liten bro där över sjön någonstans.. hahaha.. inte gör det det inte.. det blev ändå 1,5 timmes prommis.. i nästanlagom temperatur.. hårbollarna fick bada borta vid Nisses brygga o om detta tyckte de mycket.. själv så sträckte jag mig i ljumsken så nu vet jag hur di där proffsfotbollsspelarna känner sig.. fast dom får ju vila sig ett par veckor vid sådana skador.. okej, när hårbollarna åkt hem så kan jag ju vila 2 veckor..

Tittade på EM i simhopp från Bukarest idag.. Anna Lindberg tog guld i 1-meters-svikten.. Kul! Jag är glad att det bara var 1-meters-svikten.. kommer ihåg när mor hennes vann OS-Guld i höga hopp.. 1972! Det var jobbigt att se på.. dom var ju så högt upp, 10 meter, o kastade sig ut därifrån utan skyddsnät.. jag var alldeles svettig innan tävlingen var klar.. aldrig att jag ens skulle fundilera på att hoppa så högt uppifrån.. strapetskonstnärer är också jobbiga att se på..

O
Jerry är på G med en ny omgång.. hmm..

Kommentarer
Postat av: Ninni

Kul att ha hårbollar som väcker en på morgonen!
Hur går det med ljumsken?

bloggstafett...låter ju kul antar att det är som skrivarcirkeln?

Postat av: Excessa

Ninni.. Jo, det är mysigt *ler*
Ljumsken verkar vara helad, eller så har jag bara tagit det lugnare idag..
Japp, bloggstafetten är ungefär som skrivarcirkeln..

2006-08-02 @ 20:30:42
URL: http://excessa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback