Överraskningarna..

.. avlöser varandra..

Den största var att jag inte hittade något badkar när jag skulle skölja ur färgen.. Oooppsi o jöta petter.. 1,5 månad är inte tillräckligt för att lägga bort gamla vanor..
I och för sig så är det vanor som inlärts under många gångna år.. men jag har ju nästan var dag dragit för duschdraperiet så jag "borde" ju veta att det inte finns något badkar där..

Andra överraskningen var att färgen tog rätt bra.. eftersom jag är rätt mörk så tänkte jag att det blir en anings färgat förutom solslingorna i luggen.. Fast jag "borde" ha misstänkt nåt när jag öppnade den färdigblandade färgflaskan.. det stack i både näsa och ögon.. o det brukar inte min vanliga färg göra.. så denna var väldigt ovanlig.. fria luftvägar fick jag i alla fall..

Fast hårlängden, ögonbryna, tänderna, kinderna och ögonfärgen är precis vad de var innan..

Men fin kommer jag att vara imorgon när jag vaknar o testarna färgglatt strålar ikapp med solen..

Btw.. köpte ett grattiskort som jag tänkt skicka till kära mor eftersom det är hennes födelsedag på tisdag.. Snällheten kanske finns inom mig.. o det var 3:dje överraskningen..

Kommentarer
Postat av: Visionary soul

*skrattar*... vart tog badkaret vägen, som inte fanns där från början...

Ibland går jag in på toa på jobbet, och medan jag är där hinner sju tusen tankar och planer passera genom huvudet. Så när jag kliver ut därifrån... så vet jag inte åt vilket håll jag ska gå för att komma till mitt rum... ;-) För många tankar förflyttar en i tiden, tror jag...

Tror att du blev jättesnygg. Och visst är du snäll... det är väl inte precis där problemet med mamma ligger... snarast för snäll ibland, väl?

Är du på väg för att träffa fler vovvar? Hundvaktande i antågande? Kör försiktigt, akta vattenplaningar...

Postat av: En liten tant

Tittar in för att tacka för stödet under vår olyckliga stund. Kändes varmt inombords.

2006-08-17 @ 22:51:28
URL: http://tant.webblogg.se/
Postat av: Excessa

VS.. Tjaa, badkaret rymde väl eller nåt sånt kan jag tro.. men snopen vart jag när jag inte hade nåt o luta mig över för o skölja hövvet.. *skrattar*
Tack för du tror på mitt snygga jag.. fast du inte sett mig ;-)
Grattis! du kan nog ha en hel fempoängare rätt i det där med snällheten..
Om bara 2 veckor så kommer kanske gammelhårbollen hit en helg.. *längtar bara liiite* ;-)
Tack för omtanken, kör för det mesta försiktigt.. vilket inte alla trafikanter ikring uppskattar men hastighetsskyltar och vattenplaningar har jag ändå stor respekt för..

2006-08-17 @ 22:55:52
URL: http://excessa.blogg.se
Postat av: Excessa

En liten tant.. Kunde jag göra mer så skulle jag! Försök vara rädd även om dig mitt i allt kaos

2006-08-17 @ 22:58:10
URL: http://excessa.blogg.se
Postat av: Gsan

Jag hade velat ha dig på middag`!
Kram mvh Gsan

2006-08-18 @ 02:48:12
Postat av: Nina på Johangården

Vad hade du för färg innan och vad blev det för färg när du var klar?

2006-08-18 @ 15:12:47
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: Excessa

Gsan.. Åh, vad trevligt! När jag är söröver nästa gång så ringer jag innan :-)
En godiskväll önskas till Dig
Kramar

Nina.. Innan var det brunt med lite solblekt lugg.. efteråt blev det ungefär som bilden i förra inlägget *ler*
En skön kväll önskas till dig

2006-08-18 @ 18:53:10
URL: http://excessa.blogg.se
Postat av: Ninni

Vill se dig i allt det röda..är övertygad om att du blev snygg, häftigt med rött!
Fnissar åt att badkaret inte fanns!!
Ha en go kväll, kramen!

2006-08-18 @ 19:37:27
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: Excessa

Ninni.. ja, nu ses jag på långt håll så håll ögona öppna *ler*
Fniss o skratt är gott! Fortsätt så *ler*
Önskar även dig en underbar kväll, Kram

2006-08-18 @ 20:27:37
URL: http://excessa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback