PlingeliPling..

Gammelhårbollen; YIIIEHAA.. nu händer det nåt.. komigen så välkomnar vi dom..
Lillhårbollen; JAAAA.. vad ska jag göra.. hoppa upp i knä på dom..
Gh; Nej, nu kommer det godis så sitt still en litten stund!
Lh; Okej, en väldigt liten stund då.
Lh; KOLLA, det är tjejen som var här igår.. Jag tror jag dånar, hon är ju ännu snYGGare idag
Gh; Dum du, det var inte igår.. men kanske förra veckan.. men du håller dina tassar borta.. kom ihåg jag är Äldst och har förstatjing på alla snyggingar
Lh; Waow, hennes 2-beningar åker iväg så hon ska stanna här..
Madamm; Tjenare killar.. hur står det till med er då? Saknat mig?
Lh; Ja, var har du varit hela mitt liv.. ska vi mysa mycket.. men gösta då.. vilka röstresurser extramatte har.. jag tror jag sätter mig en stund..
Gh; Gör så du, själv skyller jag på att jag har både dålig hörsel o kort minne..
Madamm; Hörrni killar, ni är på tok för små.. coola ner lite va.. Men hörredudu, kliv omedelbart NER.. även om jag är dubbelt så stor som du så är jag absolut ingen ridhäst!
Lh; Gösta då, ska både du o extramatte köra med mig.. bäst att lägga sig någonstans.. jaja, här blir perfekt..
Gh; Du har nog rätt, ligg där o överlåt henne till mig.. hmm.. om jag sjunger lite för henne kanske hon faller pladask..
Madamm; Hörrududu.. det var då ett snabla svansande.. ta ett gång sånglektioner innan du ens öppnar mun..
Gh; Ojdå, extramatte låter ju nästan som husse.. bäst att lyssna
Lh; Jag längtar hem till husse.. vill inte ha 2 tjejer som bestämmer över mig..
Madamm; Tjena extramatte.. vi är kompisar va..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback