Såg att..

.. de skulle visa backhoppning på Eurosport idag.. tyckte att årstiden verkade fel men alper finns det nog året om.. men längtan efter snö är just nu stor så jag tänkte att det kanske känns svalkande att få se lite i alla fall.. tyvärr blev jag grymt besviken eftersom de hoppade på gräs..

Värmen håller i sig o jag längtar mer o mer efter vinter, snö o minusgrader.. tänk att få klä sig så man blir lagomt varm o ta en långprommis.. o känna minusgraderna nyper lite i kinderna..

Finns det golvvärmeslingor som kan kyla ner golv.. i så fall ska jag bygga mig ett hus med såna slingor..

Idag kom ex-grannen hem o ville ha tillbaka hårbollarna.. men kanske att gammelhårbollen kommer hit första helgen i september.. o det är snart..

Madammen blev också hämtad.. o hon hade inga planer alls på att fortsätta stanna här så A fick ta med henne hem..

I morgon ska jag försöka friidrotta mellan 0950-1300.. o på eftermiddagen ska jag till min tandläkare.. har väntat en månad på att hon ska komma tillbaka från semestern.. jag bör nog bli klar där till friidrottsfinalerna startar vid 17- tiden..

Har bara haft 1 semestervecka.. men det känns som väldigt länge som jag varit ledig.. kanske för att vi trots allt varit uppe vid 7-tiden på morgonarna.. Men det har varit väldigt behagligt och lugnt tempo.. o så ska även resterande veckor bli.. Sävligt o lugnt.. i o för sig så vet jag inte hur väl det rimmar eftersom följande vecka kommer att gå i friidrottstävlingarnas fotspår.. o jag o tävlingar kan ibland, evenuellt, medföra en aaanings förhöjd puls.. men det är ju bara bra för blodcirkulationen..

Kommentarer
Postat av: Inga M

Värmen börjar likna tropikerna och inte ger det sig heller. Det kan gärna för min del få bli lite kallare i alla fall.

Postat av: Ninni

Nej inte kallare för min del..jag älskar det här får gärna fortsätta ända till september...minst!
Ha en fortsatt skön semester...jag har börjat jobba...suck!

2006-08-07 @ 15:16:26
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: Excessa

Inga.. Håller med dig helt o hållet!

Ninni.. Okej, du får ha varmt nu då, men sen blir det lika många minusgrader i ungefär ett halvår.. *fnissar*

2006-08-07 @ 19:15:09
URL: http://excessa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback