Var på väg..

.. att beställa resa till Skottland o åka iväg nästa vecka eftersom jag fortfarande har semester.. Tyvärr bidde det inte så.. för Meg deklarerade just att hon inte tänker ta jobbet hon blivit erbjuden.. *grymtar*

Annars är Golly en karl som skulle kunna tänkas passa mig.. om jag passar honom är en helt annan sak..

Men en sak jag inte förstår är att det är 6:te säsongen av Monarch of the Glen denna sommar.. Jag tror att jag sett de flesta avsnitt, men 6 säsonger. . Kanske ännu ett bevis på att Tiden går fort när man har roligt.. hmm.. Endast en säsong återstår.. Den kommer att visas i SVT men det är inte bestämt när..

Monarch of the Glen

Jag har inte tjyvkikat vad som händer framöver.. så vem vet.. kanske, kanske, kanske,, kommer Golly o jag att vandra bland skottlands kullar och dalar hand i hand..

Kommentarer
Postat av: Humlan

Ja, jag är nog oerfaren och förståndig tror jag. Men har inte tänkt på det förens du skrev dit det :) Ändå hade jag råkat kryssat i ett kryss för mycket såg jag nu. Jag har INTE haft sex på krogen...än..Haha!

Postat av: Excessa

Hmlan.. Det har inte jag heller haft.. :-)

2006-08-13 @ 20:12:44
URL: http://excessa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback