Countdown....

Önskar Dig ett gott slut och ett Nytt Gott Underbart leende 2007!



Kommentarer
Postat av: Visionary soul

Nu är det nytt år igen, tänk att det blir det varje år! :-) God fortsättning på dig! Jag såg, min vana trogen, knappt någon TV alls igår... men visst borde de satsa på bra program på just nyårsafton, för alla som faktiskt firar ensamma.

Åker du iväg söderut på en tur? Hur blir det?

Postat av: En liten tant

Åh, jag hoppas vara mycket och ofta "stressed".
:-D
God Fortsättning!

2007-01-01 @ 20:44:07
URL: http://tant.webblogg.se/
Postat av: Excessa

VS.. Ja, konstigt vad tiden går fort imellanåt.. tyckte ju det var alldiles nyss förra året ;-)
Tack och ösnkar Dig en mycket God fortsättning! :-)
Insåg min begränsning o att jag inte kommer hinna allt jag vill så blir hemma den mesta av denna vecka! Kanske en promenad eller nå sånt kan vara av intresse.. :-)

Tant.. Tar armkrok på du o följer med på årets resa genom chokladlandet :-D
Önskar Dig med en mycket God fortsättning!

2007-01-01 @ 21:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback