Inga..

.. förpliktelser har jag i helgen.. förutom gentemot själva jaget.. o henne ska jag ta hand om..

Jag ska:
- låta jaget njuta av ensamheten och lugnet..
- låta jaget sova så länge hon önskar..
- bjuda jaget på en kaffedoftande frukost med västerbottensostsmörgåsar..
- spela underbar musik för jaget när hon så önskar det..
- ge jagets fötter ett varmt o skönt fotbad..
- följa med jaget på en promenad om hon känner för det..
- se någon/några av alla osedda dvd-filmer tillsammans med jaget..
- kanske frisera till frisyren på jaget för hon verkar känna för det nu..
- bjuda jaget på (minst) en god middag..
- låta jaget bestämma alldeles själv vad helgen ska bli av..

mmm.. denna helgen kanske kan bli en skön helg..

Önskar Dig detsamma!

Kommentarer
Postat av: Lena

Hoppas du får en skön och avstressad helg Exsessa!

Postat av: Excessa

Tusen varma Tack Lena och detsamma önskar jag Dig!

2006-12-01 @ 23:43:48
Postat av: Excessa

Lena.. Tusen varma Tack!

2006-12-01 @ 23:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback