Oh nO?

Hos Nina hittade jag en länk.. men det var ju inte det jag menade med Oh nO.. Nä, jag testade o läste de första orden.. o nu kommer de att förfölja mig för resten av mitt liv..

Your Birthdate: August 23

You're not good at any one thing, and that's the problem.
You're good at so much - you never know what to do.
Change is in your blood, and you don't stick to much for long.
You are destined for a life of travel and fun.

Your strength: Your likeability

Your weakness: You never feel satisfied

Your power color: Bright yellow

Your power symbol: Asterisk

Your power month: May
What Does Your Birth Date Mean?

hmm.. råkade ramla över ett annat test.. så nu vet jag inte riktigt vad jag ska tro om mig..


Your Emoticon Is Laughing

You've got a wicked sense of humor. You're everyone's favorite IM buddy... at least today!
What Emoticon Best Represents You Right Now?


Kommentarer
Postat av: Visionary soul

Men det var väl egentligen ganska bra... både - och? Jag gjorde födelsedagstestet och det var så dåligt så det förträngde jag snabbt! ;-) Får göra smiley-testet också, kanske slipper jag förtränga det... ;-)

Postat av: Excessa

VS.. Jodå, det var nog både ock.. men om man tittar riktigt noga så är ju de första orden: Your Birthdate: August 23.. ;-D

2006-12-30 @ 18:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback