Plötsligt..

.. vart jag mäkta less på hur frisyren beter sig.. ja, den beter sig till o med när jag snällt försöker kamma undan den.. speciellt nacken.. spretar både hittan o dittan o aldrig dit jag vill.. möjligtvis så beter den sig i min smak ungefär 5 sekunder med hjälp av vax..

Har försökt intala jaget att nacken är jättesöt med sina alldels egna virvlar men jaget är lite kinkig.. så ikväll startade hon trimmern.. en långsam sådan.. ett tag trodde jaget att hon skulle bli lite punkaktig eftersom trimmern högg tag i kalufsen o stannade.. men så vart det inte denna gång heller.. fast det gör inget..

Enda färgen som finns kvar är den i luggen..

Skrynklor

.. ögonbryna.. ja, de sitter där de sitter.. liksom skrattskrynklorna.. o jaget älskar detta.. i alla fall just idag och nu..

Kommentarer
Postat av: Blackout

Bruna och granna ögon har du. Mina är blåa och gråa :-)

Postat av: Visionary soul

WOW! Det var tufft!! Vad kommer de att säga på jobbet i morgon, tro...? ;-) Supercool är du, som vågar. Jag har tänkt, ett par somrar i rad... när semestern börjar, att göra som du. Men sedan har jag fegat... och frissan har fått fixa i stället... ;-)

2006-12-03 @ 22:09:55
URL: http://visionarysoul.blogspot.com
Postat av: Nina på Johangården

Mitt hår spretar också all världens väg när jag har kort hår... det botar jag med att nu ha långt hår. Då kan inte virvlarna leva sitt eget liv i samma omfattning som förut. Hihi åt virvlarna.

Men jag hade inte vågat att ta en trimmer och greja håret. Kanske är jag för petig.

Vad tänkte du på för bus där när du tog bilden?

2006-12-03 @ 22:22:34
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: Excessa

Blackout.. Varmt Tack! Tror också att du har granna ögon :-)

VS.. De som känn mig är van.. resterande får väl vänja sig om de vill vill säga.. ;-)
Jag.. supercool.. hmm.. är nog mest bekväm av mig.. o snål.. ;-)
Men du, testa! Du är ju iaf lite korthårig.. o det växer fort när man vill ha jättekort.. o inte gör det ont heller.. ;-)

2006-12-03 @ 22:33:53
Postat av: Excessa

Nina.. Har fundilerat på långt många gånger men mitt tålamod räcker inte på långa vägar.. Blir lite avis på dig.. med långt hår kan man göra så många olika frisyrer.. pippilottor.. flätor.. eller bara rufs o utsläppt..

Vad jag tänkte på... hmm.. det spar jag nog i tankarna.. :-)

2006-12-03 @ 22:40:48
Postat av: En liten tant

Modigt! Köra trimmer i egna kalufsen! Underbar bild! Skrattrynkor ska man vara glad åt.

2006-12-03 @ 22:56:25
URL: http://tant.webblogg.se/
Postat av: Inga M

Fränt med färg är det och det spretiga är väl modernt om jag inte har missat något. Du har ju i alla fall en hel del hår att hållas med. Och ögonen är fina med skrattrynkor. Om jag vore en viss manlig arbetskamrat till Dig så skulle jag flirta vildsint :-)

2006-12-03 @ 23:19:33
URL: http://inga.blogg.se
Postat av: Darkangel

Det är en härlig bild!

Du är modig som använder trimmern. :)

2006-12-03 @ 23:45:29
URL: http://pyret.blogg.se/
Postat av: Excessa

Tant, Inga och Darkangel.. Tänkte skylla ifrån mig att jag inte alls är modig.. men lade de tankarna på vinden i någon kartong som (förhoppningsvis) kommer att glömmas bort.. Istället tackar jag ödmjukt för era ord!

2006-12-04 @ 20:37:35
Postat av: Lena

modigt var bara förnamnet...

2006-12-06 @ 11:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback