Jag är en..

Lastpall

.. lastpall.. den där röda alltså.. =o)

Du är logisk, trygg och säker - precis som en lastpall på posten.

Lastpallen är en tungviktare som satsar på säkerhet. Du står stadigt med båda fötterna på jorden och föredrar logiska resonemang framför känslomässiga utspel. Starka argument är det enda som biter på dig. Lastpallen uppskattar personer som står för sitt ord, och ger själv alltid raka svar. Folk brukar vända sig till dig för att fråga om råd.

Du är en trogen vän som ställer upp oavsett om någon behöver flytthjälp eller bara vill ha sällskap. Lastpallpersonen återfinner man ofta i styrkesporter, men du har också ett starkt psyke. Envisheten har hjälpt dig uppfylla dina mål. Lastpallen hittar man framför en fotbollsmatch, i en diskussion eller upptagen av att hjälpa någon.

Vad är Du? Kolla på Postens ovetenskapliga test..

Kommentarer
Postat av: Lena

´...Å, jag blev frimärke jag...

Postat av: Lexrex

En lastpall, och ett frimärke. Hmm borde då vara logiskt att jag blev:
DU ÄR ETT PAKET
Du är spännande och uppskattad - precis som ett paket på Posten
:-D

2006-02-07 @ 20:26:06
Postat av: Excessa

Intressant.. utan ett paket kommer inte frimärket någonstans.. utan blir liggande i en plånbok i någons väska eller bakficka.. o utan lastpallen.. blir paketet liggandes i något hörn någonstans..
hmm.. vi behöver något som kan transportera lastpallen..

2006-02-07 @ 21:20:11
Postat av: Lena

Vilket team vi är...

2006-02-09 @ 23:06:38
URL: http://www.lenjangel.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback