Fick en utmaning..

.. av min namne.. o mest för min egen skull så antar jag den..

Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. Den gröna milen
2. Djungelboken
3.
4.
Fyra ställen där jag bott:
1. Borlänge
2. Svalöv
3. Övertorneå
4. Umeå
Fyra tv-program jag gillar:
1. Six feet under
2. Morden i Midsummer
3. Monkey world
4. Kalla Fötter
Fyra ställen där jag varit på semester:
1. Sangis
2. Mykonos
3. Molkom
4. Hemma
Fyra sajter som jag besöker dagligen:
1. Vk
2. Slbk
3. Expressen
4. Eniro
Fyra favoriträtter:
1. Fisk
2. Kajsa Warg-mat
3. Husmanskost
4. Grytor
Fyra ställen där jag gärna skulle vara nu:
1. I en timmerstuga i skogen
2. Monkey world i England
3. Irland
4.
Självklart skickar jag dessa frågor vidare till:

DHOM

Mys och pys

Joanna

Tantens tankar


Kommentarer
Postat av: Excessa

Är lite vrång.. kanske den där prestationspiskan sitter i ryggraden.. även om det är på kuligt.. men det kan hända att jag återkommer o fyller i de tomma raderna.. minnet har bara tatt lite vila just nu..

Postat av: tanten

Tack...men hjälp vad man får tänka..;)

2006-02-01 @ 08:49:48
Postat av: Annela

Ja, utmaningar antas - men det var svårt. Ibland ville jag fylla 7 och ibland klarade jag inte 4 ens.

2006-02-01 @ 13:12:46
URL: http://www.mysochpys.blogspot.com
Postat av: Lena

men du...så klokt, fylla i när man kommer på´t det gillar jag...bra sätt att förhålla sig till det hela!

2006-02-01 @ 14:26:08
URL: http://www.lenjangel.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback