Häromdagen..

.. hittade jag några brev jag inte postat.. dom var igenklistrade o adresserad till en vän.. Jag öppnade dem o läste.. Hon som skrev var ledsen men försökte iaf se det positiva i vardagen.. Tack o lov för det.. för det är ju det som får oss att gå vidare..

Jag skulle vilja ha en kamera o ta bilder av allt det vackra.. allt det vackra som jag ser.. som tex nu.. tittar jag ut genom fönstret så ser jag en snötäckt gran bli belyst av lampor från 2 håll.. himlen är nattsvart i bakgrunden..o det enda som hörs är datorns surrande.. Mitt liv.. just här o nu..

Fast hade jag den kameran o tog bilder på allt vackert.. så bleve det Många kort..

Men att spara det vackra inom mig tar ingen plats.. det gäller bara för mig att inte tappa bort bilderna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback