Stavade inte idag..

.. använde istället hjälpmedel.. men det var inte för att jag helt plötsligt blivit Lat, för så är det inte.. jag är bara lite rädd om mitt skelett.. o min rumpa.. eftersom det varit plusgrader o blivit väldigt isigt.. o jag inte hann springa o köpa broddar på lunchen..  Men jag tror jag gav ett leende till en o annan bussmedresenär när jag satt o log för mig själv o smånynnade till radion.. Den effekten har iaf andra leende människor på mig.. att jag smittas av deras leenden..

Fast det finns ju olika slags leenden o alla smittar inte.. det hånfulla.. o överlägsna.. o de elaka leendet.. kan dom få behålla själva..

Men när jag möter någon med ett braminneattkommaihågleende.. eller seframemotnågotleende.. eller jagmårbraleende.. som är ungefär lika som jagärförälskadleendet.. då känner jag hur jag själv ler.. till o med med ögonen.. ett tackförkortetleendet, o jagälskarpaketetleendet är också smittsamt.. eller åhvadroligtosedigleendet.. mötte ett sånt idag.. liksom jag mötte ett tackförlänkendenbehövdejagleende..

Ja, jag tycker om leenden *L*

Och det är leenden som gör att man, Jag, orkar gå vidare.. leenden o kuligheter.. =o)


Kommentarer
Postat av: batbut

då får Du ett "kul att Du hälsar på mig" leende tillsammans med ett "tack för Din uppmuntran" Leende, för att slutligen krönas av ett "tack för den fina länken" leende!

Postat av: Lena

Du är underbar du blondin i norr...peruk eller ej linser eller ej lokalsinne har inte jag heller så då är vi två då.. ska vi irra tillsammans..:)

2006-01-12 @ 22:42:44
URL: http://www.lenjangel.webblogg.se
Postat av: Lexrex

Mysigt-att-läsa-leende får du av mig

2006-01-13 @ 00:33:07
Postat av: Excessa

Batbur.. åh, ett treiettleende.. sällsynt smittande =o)
Lena.. Visst kan vi irra tillsammans.. du vet väl att delat irrande är dubbelt irrande.. blir ett äventyr aldrig skådat.. =o)
Lexrex.. Tackelitackar.. min fredag kunde inte ha börjat bättre =o)

2006-01-13 @ 08:03:43
Postat av: Excessa

Åh, flåt .. var inte alls meningen att döpa om Batbut.. men jag vart lite te mig med så mysiga leenden så jag snubblade på tangenterna.. =o)

2006-01-13 @ 08:11:48
Postat av: Lena

Le och du ska få ett leende tillbaka...kram solen skiner och det är varmt ute trots minus grader så värmer solen idag...

2006-01-14 @ 12:26:56
URL: http://www.lenjangel.webblogg.se
Postat av: Excessa

Lena.. Åh, minusgrader med solsken är ju bland det bästa man kan ha.. o tänk så underbart det är med de första solstrålarna som värmer ända in i själen.. Varma kramar till Dig som hjälper mig att lyfta lite o se mig själv genom andras ögon..

2006-01-14 @ 20:33:03
Postat av: Lena

Stora innerliga famnen kommer här till min kompis i stöttingfjäll eller var tror du nu vi har hamnat... jag har noll koll är ju från fjollträsk så vad kan man vänta sig…är han med på pulkan den röda tro eller har han hamnat i någon snödriva…

2006-01-14 @ 21:21:50
URL: http://www.lenjangel.webblogg.se
Postat av: Excessa

Lena.. Fjollträsk.. dax o flytta.. eller byta namn på stället tycker jag.. han med röda pulkan kke är upptagen med att övertyga barnen att de inte behöver någon blondin.. räcker gott med 2 namnar.. eller oxå har vi skrämt han.. fast det tror jag inte på själv.. norrlänning som han är.. Uppriktigt sagt så tror jag att han samlar kraft för att orka dra upp oss i stora pulkbacken.. för att sen släppa allt o bara medryckas i farten ner.. Vilken fart det kommer bli.. blundar så inte ögona blir fulla med snörök.. Håll i dig.. för nu bär det av.. *ler*

2006-01-14 @ 21:46:29
Postat av: Lexrex

Hej hopp sitter här på min pulka...och fryser... Men det så klart när man väntar på trevligt sällskap så......

2006-01-17 @ 20:10:21
Postat av: Lena

Jasså du säger det...tur det finns flyg, tåg & buss å sånt.. han har satt sig te å vänta nu ser jag...undrar om han är uppe eller nere i backen, för oss kan han ju inte missa...med våra neddragna luvor och allt dunbolster vi bär på...
men du det här är ju hur kul som helst, har vi något traktordäck med?

2006-01-17 @ 20:22:31
URL: http://www.lenjangel.webblogg.se
Postat av: Excessa

Lexrex.. Nu får du allt dra upp mössa över ögona.. o sluta blunda i backen.. fast det kan ju va spännande det med.. man vet inte var man hamnar..
Lena.. Japp.. har ett par trippeltandemtraktordäck.. med vätesuperoxidflaggor som vajar i vinden..
Fasten your.. skidglasögon..o kryp in under dunbolstret.. Nu bär det av..

2006-01-17 @ 20:39:20
Postat av: Lena

Here we come...or Here I Go Again... (E-type)

2006-01-18 @ 08:49:37
URL: http://www.lenjangel.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback