Till och med..

..i  mina mest vardagliga funderingar finner jag samhörighet o medkänsla från andra.. I tankar jag tänker.. o inbillar mig.. så är jag inte ensam.. att ett o blir ett u.. eller var det tvärs om.. det spelar ingen roll.. igenkännandet.. det är det som gör dagen lite lättare..

Fundilerade på en sak häromkvällen.. närmare bestämt i går, eller var det månntro i förrgår kväll.. om man har många 6:or i personnumret.. har man lättare att få 6 då..

Fast man kke måste definiera vad man menar med 6..

Själv skulle jag vilja ha 6 hundar.. tänk er tanken.. jag (75kg ca) ute o gå med 6 vovsar med en totalsammanlagd vikt av minst 300 kg.. Häftig!

Fast jag har bara en 6:a i personnumret.. o ingen i telefonnumrena.. lägger jag ihop 3:orna så blir det en 9:a.. i adressen har jag ett par 9:or.. hmm.. om jag lägger hop dem o delar med 3 så får jag en 6:a.. Fast jag tror inte uddatal gills..

Har däremot flera 0:or o 1:or.. både i person- o telenr.. och adress.. Ställer in fokus på 1:orna.. Vill ju inte 0:a den människa som är viktigast i Mitt liv.. *positiv idag jag* *ler*

Kommentarer
Postat av: Annela

Jag har inga 6:or i mitt personnummer, däremot nollor.. Hur ska man tolka det?
Jag har hamnat efter dig i bloggstafetten - det ska bli spännande.

Postat av: Excessa

hmm.. men du kke har några 2:or; delad glädje är dubbel glädje.. eller 3:or.. alla goda ting är 3.. =) Fast jag har bara en 6:a i mitt persnr.. o det hjälper inte alls.. *l*
Ska försöka hitta på något kuligt ämne till dig =)

2006-01-12 @ 18:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback