Visste Du..

.. att det finns mest optimism här i världen vi lever i.. Jag var lite tveksam.. men kände att jag ville veta.. så jag gjorde en sökning på Google.. optimism gav 19 500 000 träffar på webben.. svenska träffar var bara 191 000.. Högst på svenska träffar kom Pricken över Livet..  Livet.se är sidan för alla som älskar kloka ord, citat och underfundiga ordspråk. Hit är du inbjuden för att vältra dig i ordstäv, aforismer, talesätt och vettiga visdomsord!  Jag tror jag kommer att älska den sidan..

När jag sökte på pessimism på webben fick jag 2 760 000 träffar.. på svenska sidor blev det 75 600..

Så iaf jag är överbevisad..

O jag är en optimism.. hittade beviset..


En optimist fyller i korsord med kulspetspenna.
Karl Farkas



Avslöjar att det inte finns några blyertpennor hemma hos jaget.. men däremot många korsord..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback