Älskar..

.. mitt lilla söta kök.. det tog bara 20 minuter att röja diskbänken.. mer får inte plats helt enkel.. förra diskbänk, med tillhörande köksbänk, var 2 meter lång och det tog minst 1 timme att röja/diska upp den..

O så har jag plockat lite hit o dit o det ser rätt ok ut nu..

Bytte gardin.. eller jag har bara testat med ett par panelgardiner tills nu.. färgerna passar men det var blommor på dem.. stora fina blommor.. men jag är inte så mycket blommig..
Hängde i stället upp det afrikainspirerade tyget som en kappa.. sandfärgat men små figurer i svart och rött.. Oj, vilken skillnad det blev.. förut tog blommorna över hela rummet även om de inte var många.. nu får även jag plats..

This.. This is the way.. This is the way I wanna live!  *sjunger*

o jag tror minsann att nån av mina grannar också sjunger med.. månntro jag har
Martin Eriksson som granne..

Kommentarer
Postat av: Visionary soul

Det låter härligt och lyckligt! :-)

Postat av: Inga M

Låter som lagom städtid för en bänk! Du har så himla rätt i att man egentligen inte behöver så mycket utrymme för sitt liv. Det blir bara en massa städning och så samlar man på sig onödiga prylar!

2006-07-26 @ 00:32:36
URL: http://inga.blogg.se
Postat av: Excessa

VS.. Ja, just nu är det så *glad*

Inga.. Just det.. o städning är inte alls roligt! Ibland säger jag att jag inte alls samlar på något men när jag börjar tänka efter så finns det ändå en massa saker där.. *skumt*

2006-07-26 @ 18:48:19
URL: http://excessa.blogg.se
Postat av: Ninni

Att ha städat gör mig glad...nu är vi hemma från vår resa. Väl hemma har vi röjt i trädgården det tog två timmar och svetten lackade...phu!
Nu väntar grillning ska bli gott med mat, har inte ätit sen frukost!

2006-07-26 @ 20:06:20
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: Excessa

Ninni.. Mig med.. fast jag är så himskans gruvlig innan jag kommer igång.. antar att det är en träningssak.. Men det går oftast bättre om jag är hungrig.. o lite beläning efteråt skadar inte.. Hoppas ni får en skön kväll vid grillen!

2006-07-26 @ 20:46:41
URL: http://excessa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback