Intrycken..

.. under en dag är många.. just nu väldigt varierande.. en kompis till mig är i Libanon och hälsar på sin familj.. och det var tänkt att hon skulle vara där till i början på augusti.. Nu vet jag inte hur det är med henne..
Var det sista gången jag såg henne dagen innan hon åkte.. sista gången jag hörde hennes smittande skratt.. Av hela mitt hjärta hoppas jag att det går bra för henne.. och alla andra som ofrivilligt hamnar i skottelden..

Om jag fick en enda önskan så skulle jag sätta alla maktsträvare som strider, mitt i öknen o ge dom var sin gammeldags värja så de där kan strida på liv o död, istället för att skicka bomber o granater dit oskyldiga vistas..
Jag kan inte historien.. men gissar att den börjar långt bak i tiden.. o ena dagen gör den ena rätt o nästa den andra.. misstänker att det är rena rama labyrinten om man börjar nysta.. men det orkar jag inte..


Kommentarer
Postat av: En liten tant

Lysande idé! Alla som sitter i sina kostymer och beslutar att starta krig skulle skickas ut för att göra upp.

Postat av: Excessa

En liten tant.. Då jobbar vi vidare på detta! Undrar vilken öken som vill ta emot dem..

2006-07-16 @ 21:33:13
URL: http://excessa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback