Jag bor i ett..

.. slott..

Golvytan har, efter dagens uppackning, blivit stor som ett hav.. och tillsammans med balkongen så är det stort som en ocean..

Välmåendet sitter på axeln o knackar.. säger att allt är bättre än förut.. skickar iväg spjut på dem som höjer på ögonbrynen; bara 33 kvadrat.. meen, HUR får du plAts där..

Jag tittar på dem.. känner att pansaret kommer på.. omedvetet/medvetet.. vänder mig inåt samtidigt som taggarna vänds utåt.. vill fråga dem; Vad F* ska jag med 50, 74, 100 eller 200 kvadrat till om jag inte trivs.. Men något sånt säger jag sällan.. då skulle de ju kanske betrakta mig som tokig..

Jag bor i ett slott.. Sover som en prinsessa.. o runt kvarteret springer det en massa prinsar..

Kommentarer
Postat av: Nina på Johangården

Ett slott behöver inte alltid vara jättestort.

Postat av: Excessa

Nina.. Så rätt så!

2006-07-24 @ 20:35:53
URL: http://excessa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback