Nedräkning 1..

.. är slut.. och nu är det bara 10 arbetsdagar kvar av andra nedräkningen..

Det har varit ett par dryga veckor.. o jag har varit slut i huvudet när jag kommit hem.. att tålmodigt försöka säga till andra hur saker görs (för att underlätta för alla), samtidigt som vi börjat jobba i ett annat program.. mmm.. Tålamodet har varit på bristningsgränsen emellanåt.. speciellt inte när samma misstag begås flera gånger.. o jag får säga samma sak igen.. men då försökte jag säga det med andra ord, eftersom jag vet att vi alla är olika mottagliga när det gäller instruktioner.. ibland hjälpte det, men lika ofta hjälpte det inte..

På måndag kommer, om inget oförutsett inträffar, C tillbaka o hon kan i alla fall rutinerna.. o sen är det bara en kvart kvar till ledigheten.. ;-D

Nu ska jag rensa hövvet med lite alfapet.. gillar du det så kan du hitta svenska ord på
www.zylom.se och det heter Word Mojo.. :-))

Jaget önskar alla en underbart skön o avkopplande fredagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback