Kanske är jag..

.. larvig.. sentimental.. You name it.. men inte kunde jag lämna varken första eller andra vovsan kvar där på gamla stället.. dom är med mig.. lutar sig mot benen o buffar med nosen under armen..

Jag har hört deras nyfikna, men försiktiga, tassande när de undersökt stället.. o det verkar som att de godkände det eftersom jag hörde ett par dunsar när de la sig ner.. förmodligen ligger de på min nya stora fina balkong o kikar på de som passerar.. låter vinden lyfta öronlapparna.. vänder på huvudet o kollar att jag fortfarande är här..

Ja, kanske är jag larvig.. eller nåt annat..

Jag vet inte När.. men jag vet Att.. vi så småningom kommer att mötas.. där på andra sidan regnbågens bro..

Kommentarer
Postat av: Visionary soul

Så klart att du skulle ta voffsarna med dig, man vet ju aldrig hur de hade fått det om de bott kvar med den nya hyresgästen i din gamla lägenhet! :-) Det låter bra att de godkänt ditt nya ställe. Låt dem vara där så länge det känns rätt.

Postat av: Nina på Johangården

Klart vovsarna skulle med. Jag visst väl det. Tror inte för ett ögonblick att de lämnat din sida, inte alls larvigt!

2006-06-19 @ 22:12:47
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: Bittan

Självklart !

2006-06-20 @ 08:45:02
URL: http://bittansblad.webblogg.se
Postat av: Excessa

VS.. dom vägrade att stanna där borta o det är jag glad för..

Nina.. jag behövde inte ens fråga.. de kom ändå.. vill ju inte vara någon annanstans än hos jaget..

Bittan.. Jo, så är det!

2006-06-20 @ 21:02:26
URL: http://excessa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback