Svar på mejl..

.. från postkodlotteriets kundtjänst.. om man INTE vill ha deras reklambrev om att vara med i lotteriet så ska det tydligen räcka med att mejla namn o adress till dem så tar de bort en från listan.. så jag har gjort det o nu återstår det att se om det är sant.. adressen skickade jag till: kundtjanst(at)postkodlotteriet.se eller var det månntro kundservice(at)postkodlotteriet.se .. hmm.. fast både tjänst o service ska väl fungera..

O så fick jag tillbaka de jag betalat för mycket i skatt förra året.. mmm.. smakade bra..

1 bokhylla är så gott som tömd.. huua mig, vad mycket damm det fanns i den.. tror jag ska bli minimalistisk i hädanefter..

På jobbet har det gått i 120 idag så jag känner mig ungefär som en björn som är på väg in i sitt ide just nu.. förhoppningsvis blir det en tidig kuddekram ikväll..

I gårkväll var jag på middag.. ett 40-tal trevliga människor o jag.. vi blev bjudna på en mycket god vegetarisk buffé.. i o för sig så vet jag inte riktigt vad det var jag åt men gott var det.. o så hade vi lite kubb- o boulespel en stund..

O på söndag får jag vara lite hundvakt till grannens hårbollar.. eller är det månntro dom som kommer att vakta mig..

Kommentarer
Postat av: Lisbeth Hermansson

Nu slutar jag med lotteriet.Visst måste det vara fel när man betalar varje månad men inte ens får ,typ bonus presenterna.Fr.m Januari vill jag inte vara med.Har gett det chans på ett år men nu får det vara nog.

2006-11-28 @ 18:51:30
Postat av: Excessa

Lisbeth.. Aha, just det jag misstänkt, att de allra flesta inte får något, trots reklamutskickens fina färger.. Tråkigt!

2006-11-28 @ 19:24:59
Postat av: Barbro Colin

Barbro Colin Jägaregatan7 64331 Vingåker..Har fått två lotter i månaden men vill bara ha EN lott i fortsättningen. Hällsningar Barbro..

2007-01-20 @ 12:14:21
Postat av: Kerstin Holmgren

Har försökt gå med med i postkodlotteriet menmisslyckats. Bor på landet och har ingen postkod så då är man tydligen utesluten.

2007-03-02 @ 21:37:59
Postat av: Zymber Mjaki

Hej
Ni är väldigt envisa , jag skriver e mail tre gånger och alltid kommer samma svar "vi ska svara så fort som möjligt" Hur kan ni leka med mina pengar utan min vilja. Jag har skrivit till er före en månad sedan att jag slutar mes att spela, ingen som lyssnar, det är inte korrekt, tycker jag. Zymber Mjaki lotonr. 791 41 CI 142 Falun

2008-01-07 @ 12:25:55
Postat av: Anonym

Hej
Ni är väldigt envisa , jag skriver e mail tre gånger och alltid kommer samma svar "vi ska svara så fort som möjligt" Hur kan ni leka med mina pengar utan min vilja. Jag har skrivit till er före en månad sedan att jag slutar mes att spela, ingen som lyssnar, det är inte korrekt, tycker jag. Zymber Mjaki lotonr. 791 41 CI 142 Falun

2008-01-07 @ 12:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback