Vaknade..

.. först vid 6-tiden.. vände på mig o somnade om omedelbart.. o sov till strax efter 8.. glömde bort promenaden som jag nästan lovat gå, men det gör inte så mycket.. jag får ha den till godo.. långfrukost o sen ännu längre funderande på om jag skulle, eller inte skulle, åka o titta när de tränade vatten o räddning i Tallbacka.. bestämde till slut att städningen var viktigare.. så vid 11 vaknade jag ordentligt o åkte o började städa.. hann ta ena fönstret i köket innan solen började stråla på det.. sen gjorde jag klart sovrummet, rummet, badrummet o kyl/frysen.. så nu är det bara 1 fönster, köket o hallen kvar..

Fortsatte också att kasta i konteinern.. innan allt är klart så tror jag att jag har fyllt en hel halva med bara mitt skräp.. o mer lär det bli när jag börjar tömma kartongerna här..

5 timmar höll jag igång.. antingen är jag bara långsam eller också rätt noggrann.. men jag ser ingen mening med att stressa mig igenom städningen.. har ju 2 hela dagar till.. o kan hålla på ända till fredag morgon om jag vill..

Fick ju faktikst tömt 2 lådor köksattiraljer i morse.. det rör minsann på sig även om det tar 2-3 timmar att starta kroppen på morgonen..

Jösses, det känns som att jag genomlidit värsta gympapasset.. sover nog gott i natt också..

Vädret är i alla fall nästan perfekt för de som firar midsommar.. strålande sol o myggfritt.. misstänker att alla mygg sitter o håller i vingar o snablar någonstans där det är lä..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback