Var till lägenheten..

.. o lämnade min del av hyran till hon som flyttar.. o så fick jag en nyckel.. o på den satt min nya sambo..
060603_193735 Mycket söt! =o)
Hon som bor där nu far till 100 mil söderut i morgon.. lägenhetsbesiktningen ska visst göras på fredag men då hinner jag inte åka o kvittera ut de andra nycklarna utan får göra det på måndag efter då han har kvällstjänst.. Tiden har gått fort o nu ska jag ta tag i packningen.. eller kanske i morgon..

Somnade i soffan i går vid 22- tiden o vaknade halv 4 i morse.. klarvaken! Kände att det var lönslöst att lägga sig så jag kikade på tv.. o åt en tidig frukost kl 4.. sen såg jag Monkey business som jag egentligen brukar se kl 10 på helgerna.. glad att jag såg det då för när jag sen somnade vid 6- tiden så sov jag till 11.. utan att skämmas det minsta.. =o) Skönt var det i alla fall.. o sen blev det en sen frukost..

Kommentarer
Postat av: Nina på Johangården

Gullig sambo du får!

Postat av: Lena

hm..trodde att även du var på väg söder över...

2006-06-04 @ 21:22:06
URL: http://www.lenjangel.webblogg.se
Postat av: Excessa

Nia.. Ja, o en riktig goosesak verkar han vara.. Tycker om sånt jag!

Lena.. hmm.. ska kolla longituden men misstänker att det blir mest österöver o evenuellt en anings grad norrut..
Förra gången för snart 11 år sedan flyttade jag 1152 km.. nu har jag blitt lite försiktig o flyttar bara 11,1 km..
Haha.. Lokalsinnet sover som vanligt.. är ju åt sydöst-hållet jag ska.. Tur att det finns karta o kompass.. o eniro..

2006-06-05 @ 23:46:00
URL: http://excessa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback