Ser fram emot lördag..

.. o starten på ringsekreterarkursen.. det ska bli roligt.. hoppas jag i alla fall.. Anmälningsavgiften är betald o nu gäller det bara att hitta kompassen så jag kommer fram till Lövånger..

Tog en tur med bilen.. fullmånen följde mig.. tills den försvann bakom molnslöjorna.. Undrar om det är den som spökar med humöret.. vet inte vad jag känner.. neutral.. eller orkeslös.. eller blev helgen lite för mycket.. Det känns inte riktigt som att jag fått någon helgvila.. kanske är det bara saknanden av en heldag i attgöraingenting.. Har mest av allt lust att krypa in under en filt o gömma mig en vecka.. eller månad..

Kanske beror det på att vi tappat några kunder på jobbet.. o fast jag VET att det handlar om vilka avtal de gjort.. så kommer tankarna smygande.. vad kunde jag gjort annorlunda så de stannat kvar hos oss? Vi påverkas ju alla på jobbet o är lite nere.. mest chefen tror jag.. o när hon kommer in o beklagar sig försöker jag säga att; Det beror i alla fall INTE på vårat kundbemötande.. o visst håller hon med.. lite lamt.. det är jobbigt för henne när hon ser intäkterna som minskar.. o nu kommer vi aldrig att kunna slå några rekord i antal hit o dit för statistikstaplarna kommer att sjunka.. o de andra kontoren kommer att prestera mer än oss.. *suckar*  Hur mycket jaget än ler så är det intet värt jämfört med statistikstaplar.. o dollartecken..

Troligtvis kommer vi att få tillbaka de kunder vi tappat inom ett par månader.. jaget försöker se det som att vi bara får en stund att andas innan vi kommer att bli överbelamrade igen.. o under tiden har vi chans att ta igen det vi inte hunnit med det sista året..  o kanske hinner vi gå ut o äta lunchen som chefen lovade oss när vi var o åt julbord i mitten av december.. O = H.. haha..

Nähä.. nog om detta.. tror ett besök på Avigsidan kan liva upp lite.. eller kanske titta runt i bloggosfären..

Kommentarer
Postat av: Darkangel

Jag gick en ringsekreterarkurs en gång i tiden. :)Det var kul!
Lycka till på kursen! Hoppas att det blir bra!

Jag hittade mycket att läsa här. Jag återkommer!
Läser lite i taget.
Hoppas att det är okej?
/D

Postat av: Excessa

Darkangel..Välkommen :-) Ja, jag hoppas det blir kul.. o sen blir det roligt att fortfarande åka på utställningar..
Återkom så ofta du vill.. öppet dygnet runt här =o)

2006-03-16 @ 07:51:04
Postat av: flasknosen

Jag vill bara tala om att din kommentar på min blogg häromdagen, gjorde mig väldigt glad. Tack!

Även om jag inte kommenterar så mycket av dina texter, läser jag allt du skriver. Gillar dem.

2006-03-16 @ 10:30:14
URL: http://flasknosen.blogg.se
Postat av: Excessa

Flasknosen.. Det värmer mig att jag kan sprida lite glädje.. Tack!
Du är välkommen att läsa precis när du vill.. o att lämna bloggspår när du känner för det.. Blir alldeles sprittig när du säger du gillar mina tankar som blivit ord.. Tack *glad*

2006-03-16 @ 18:35:47
Postat av: En liten tant

Nu, alldeles strax kommer jag att publicera mitt Blogstafettbidrag och där finns också pinnen till dig!

2006-03-16 @ 18:56:39
URL: http://tant.webblogg.se/
Postat av: Excessa

En liten tant.. Åh, vad kul o spännande.. känns nästan som att vänta på ett paket.. =o)

2006-03-16 @ 19:47:36
Postat av: Bittan

Ringsek..kurs..? Utställning av hund? eller katt eller är jag helt ute och cyklar?Måste nog läsa lite till....

2006-03-16 @ 20:33:48
URL: http://bittansblad.webblogg.se
Postat av: Excessa

Bittan.. Nej du är inte ute o cyklar.. Ringsekreterarkurs för hundutställning.. :-)

2006-03-16 @ 22:13:46
Postat av: Bittan

Åhhh.....Spännande ! Den världen har jag bara gluttat på...Jag hade "FÖR Snygg " hund, för att få vara med !! En 2A och Tack å Adjö..."För söt och för go´för att vara rastypisk.....

2006-03-17 @ 08:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback