Inte alls synsk..

.. för benen protesterade nästan inget i morse.. inte förrrän jag sadlade cykel.. då kom de på att de var lite trötta.. den första lillaste backen kändes nästan som rena rama mördarbacken.. men eftersom den bara är svagt lutande o knappt 100 meter så var jag ihärdig o klev inte av cykeln..

Det är nog rätt bra att jag inte är skidåkare.. för hur skulle det låta i sportkommentarorernas munnar..
- O där kommer Excessa.. Hon leder ju stort nu.. måtte hon bara förvalta sina krafter väl så dom räcker ända in i mål..
- Ja, det ser ut som det.. Hon ser pigg ut i benen o om man tittar på ansiktet så ser det bara ut att gå bra..
- Du har rätt.. o det är inte långt kvar till mål.. bara mördarbacken o upploppet..
- Äntligen har det lossnat för henne o Guldmedaljen är inte långt bort.. men hon börjar se lite plågad ut..
- Men VAD GÖR Människan.. knäpper hon av sig skidorna o GÅR uppför..
- Men HALLÅ.. man får inte gå i spåret..

Okej, jag vann inte.. men jag kom genomförde loppet.. på ett sätt som jaget kan.. Hur de andra gjorde det är upp till dem..

Kommentarer
Postat av: Nina på Johangården

Men du måste väl erkänna att du var i alla fall lite, lite synsk. För du fick ju rätt till slut att benen skulle klaga.

Och vad sjutton gör det att man går i spåret? Huvudsaken är ju att man tar sig fram.

Postat av: Excessa

Ok, du har en poäng där.. lite halvsynsk kanske..

Eftersom solen förmodligen strålar när jag en dag tar mig ut i spåret så blir nog målet att sätta sig i backen o plocka fram fikakorgen.. =o)

2006-05-12 @ 08:53:04
URL: http://excessa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback