WaoW..

.. nu blir jag nästan impad.. i min dator så har jaget gömt sig längst ner i högra hörnet.. trodde det berodde på skrivbordsinställningar o skärmstorlek.. men efter lite fnulande så ändrade jag en lååång rubrik så den blev kortare.. YIIHAAA.. det funkade.. nu är jaget inte längre förpassad till källarplanet..

I och för sig så spelade det ingen större roll men det är kul att kunna lösa stekar o knutar.. ;-D

Nu ska jag packa lite matlådor.. fiskgratäng på lax o hemmagjort mos.. o så en sallad.. Vet inte vad som blitt av mig.. jag som aldrig ens smygkikat åt grönsaksdisken förut.. nu ska jag exprimentera med lite nya smaker.. men jag fundilerar på att låna en saklig grön bok på biblioteket så jag får lite hum om vad var o en passar till..

Fast med fritt exprimenterande så får jag möjligheten att upptäcka smaksensationer jag aldrig ens kunnat drömma om..

O möjligheter ska man ju ta vara på..

Kommentarer
Postat av: Nina på Johangården

Man ska experimentera... annars hittar man ju inte det man länge önskat hitta i smakväg.

Du kanske hittar det ultimata i smakväg som alla önskat sig i alla år och så blir du världsberömd.

Postat av: Gsan

hej hej ..smiter in hastigt en stund och vill önska dig en härligt skön Pingsthelg...!

Experiment sånt gillar vi , så länge inte håret blir grönt e det nog ingen fara ;)!

Ha de gott mvh G

2006-06-02 @ 18:41:40
Postat av: Gsan

för om man äter mycket morötter blir ju huden gulare..sägs det..Det var lite i dom banorna jag tänkte ;)! Äsch kanske den va långsökt men ....ändå SKÖN HELG ../ G

2006-06-02 @ 18:43:29
Postat av: Excessa

Nina.. Exprimenterandet har du alldelens rätt i! Men jag tror att jaget är mycket nöjd med att vara berömd bara här.. världen får nog vänta några år till.. *ler*

Gsan.. hmm.. Okej, ska vara försiktig med morötterna så inte blasten växer upp över öronen.. Vi är nog lika långsökta båda två tror jag.. *skrattar gott o igenkännade*
Tack o en Underbar Helg önskar jag Dig!
KRAM!

2006-06-02 @ 20:40:05
URL: http://excessa.blogg.se
Postat av: Bloggblad

Välkommen i det gröna! Här äter jag till 80% grönt/rött/orange/gult.
Börja med rostade rotfrukter i ugn! Det är svingott!

2006-06-03 @ 23:14:04
URL: http://www.bloggblad.blogspot.com
Postat av: Excessa

Bloggblad.. Ah, testade det en gång o det var Mycket gott! Fast jag vet inte vilken sort det var jag stoppade i ugn..
Ska fortsätta testa!

2006-06-05 @ 23:49:47
URL: http://excessa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback