Än en gång..

.. blir jag imponerad av min egen klurighet.. fundilerade lite hittan & dittan.. klickade hit o klickade dit.. säkta här o letade där.. o nU, efter några uppdateringar, ser det ut som det ska göra.. eller ska o ska, det ser ut som ajg är van vid.. o kortkommandona fungerar.. *dansar lite Mississippi moon*

Fast under dagen kom jag ju på en elegant lösning om jag inte hade fått det fungera.. flirtis jobbar ju med datorer o jag fundilerade ut att jag hade kunnat be honom om råd på måndag.. hmm.. så frågan är om jag, egenteligen, är så smart när allt kommer till kritan.. *skrattar*

Ingen Robson Green varken på 4:n eller 3:an ikväll.. o deckaren som började vid 21 är ju snart slut.. kanske dags att göra sällskap med kudden, njuta lite klassisk musik och en spännande bok och förhoppningsvis vakna utvilad i skaplig tid i morgon.. o kanske kan ajg fundilera på att transportera sommardäcken från bilen till vinden.. o så skulle det ju göra rätt mycket mer plats om jag omdirigerade gamla och nya datorerna.. men jag tar ett problem i taget och hinner jag inte med alla i morgon så kommer det ju en dag efter den..

Kommentarer
Postat av: Visionary soul

*skrattar* Jadu, nu var du nog för smart för ditt eget bästa... ;-) Men det finns säkert en massa fler saker som du behöver fråga om, med nygamla datorn - inte har du väl löst precis ALLT heller...? ;-)

Postat av: det handlar om mig

duktig du är ...;=)

2006-11-12 @ 12:27:14
URL: http://www.4onlyme.net/
Postat av: Excessa

VS.. hmm.. ja jo.. inte bra tänka själv ibland.. *skrattar* Jodå, finns fortfarande saker som jag inte fått ordning på.. ;-)

dhom.. Tack.. tror jag hellre skulle ge mig i kast med ett kök än en dator.. kök ser man ju o kan ta på väggar.. ;o)

2006-11-12 @ 16:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback