Energin..

..räckte till att diska allt samt göra 12 lunchlådor.. trodde ett tag att jag tagit mig vatten över huvudet men med tanken på att jag bara kan göra det jag gör just nu så blev resultatet gott.. lammskav med svampsås, köttfärsgryta med grönsaker o panerad stekt rödspätta.. en stor bytta grönsallad.. kokt potatis, ris och cuoscuos.. Och efteråt så diskade jag även det jag använt idag så i morgon när jag väknar är diskbänken ren o fin..

Hårbollarna fick mat o en halvlång promenad..o så varsitt tuggben att gnaga på.. Efter 2 dagars insläpande av sand o grus så insåg jag att snabeldraken behövde jobba lite.. o sen svabbade jag också av golven.. så nu doftar det såpa här..

Sen ringde jag bästa vännen E.. det blev ett kort men gott samtal.. ibland behövs det inte många ord för att förklara saker o ting.. sa att jag fundilerade på att åka ner nu när jag inte har vovsan (E är allergisk).. o jag är välkommen precis när jag vill.. o hennes mor & far skulle också bli glada att se mig.. hmm.. tanken är lockande..

Nu har hårbollarna blivit hämtade och det känns som att jag gjort slut på all energi jag kände i förmiddags.. men det är en skön trötthet o lite sömn rår nog bot på den..
O i morgon kväll har vi, kom jag på, träff med de vi ringer till.. så jag ska nog kanske och evenuellt vara lite fin redan när jag åker till jobbet.. Om jag kommer ihåg vill säga.. ;-)

Kommentarer
Postat av: Blackout

Ny lay-out, ljust, snyggt och uppiggande i mörkret.

Postat av: Nina på Johangården

Men jag trodde först att jag gått vilse när jag skulle hem till din blogg. Men där är du ju, helt vit.

Knäppig reklamfilm som går hos dig... är det en strippande höna?

2006-11-27 @ 19:10:49
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: Excessa

Blackout.. Tack! Ja, vi behöver nog allt ljus som finns att tillgå..

Nina.. är nog jag som är lite vilse.. hmm.. kanske är det jag som är en yrhöna..

2006-11-27 @ 21:43:19
Postat av: Nina på Johangården

Nej, det är inte du som är hönan... det var lustig reklamfilm med något som liknade en höna som struttade runt naken... men nu är det gubbar som gör nåt tok.

2006-11-27 @ 23:54:12
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: Excessa

Nina.. Okej, var det en naken höna så var det nog inte jag..

2006-11-28 @ 20:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback