Knepigt..

.. men det är väl egenteligen inte så konstigt.. programmen är ju uppdaterade nu o allt ser inte ut som det brukade.. o vissa kortkommandon fungerar inte.. får börja använda musens högerklick istälelt o det ska väl inte vara så besvärligt.. Men bildskärmen är inte riktigt överens med webben i vissa fall.. i en del bloggar så kommer inläggen en halvmil ner på sidan.. o senaste inlägg, länkar mm mm som brukar ligga till höger ligger längst ner o där kommer det med en halkilometers mellanrum.. o nu ser jag att jag inte kan redigera när jag skriver.. fast det kan ju inte bero på mig o mitt datorokunnande.. Men nu kan jag i alla fall lyssna på sånt som visas via nätet.. *glad* att örona mina inte vaxat igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback