Lång dags..

.. färd mot natt.. som vanligt lika mycket på jobbet utan tillstymmelse till underlättning.. fast egentligen så finns det om än några dagar, veckor eller månader bort.. Direkt efter jobbet var det en föreläsning om sånt som rör de jag ringer.. mycket intressant med tanke på att vi bara sitter som en mellanhand.. men det är ju inte så bara egentligen för jag skulle inte vilja byta med dem jag ringer.. o jag vet att de inte heller vill byta med mig.. :-)

Vart less på att inte kunna klippa o klistra med Ctrl-knappen så idag hade jag en överläggning med P som är rätt duktig på datorer.. Frågade honom om var man hittar inställningen till tangentbordsknapparna o han klickade hit o dit men hittade inte heller det.. åh, vad glad jag blev att jag inte var helt ute o cyklade för han kom också ihåg att förr i tiden så kunde man programmera knapparna till vad man ville.. tja, inte till vad som helst men man kunde ändra så att ingenting blev rätt när man skrev..  numera går det visst inte så lätt som vi kom ihåg.. Nåja, han föreslog att jag skulle testa ett annat tangentbord för det kunde ju vara lite kladd i det andra.. inte för att jag har kladdat på det men eftersom det är använt av någon annan förut så kunde ju den ha gåttsta o kladdat lite.. vad vi främst tänkte på var coca-cola.. eller nåt liknande.. o nu när jag bytta till mitt gamla så funkar Ctrl-knappen som den ska .. *glad* o ett irritationsmoment är förpassat till återvinningen.. Gott!

Känner mig lite bortgjord.. eller det är nog inte rätt ord.. avslöjad kanske.. tant M sa idag att hon inte var ensam iakttagare.. hmm.. o jag vill bara gömma mig o säga åt dem att titta åt ett annat håll.. sätta på dem skygglappar o solglasögon.. fast solstrålarna smyger nog in till dem ändå för solen kan man nog inte dölja om den visar sig.. fast enligt tant M så var de bara rara sägande de hade.. o jag vet att 98% av alla dem jag dagligen träffar är människor som unnar andra gott.. de resterande 2% får säga precis vad de vill.. så efter första vändataggarnautåttankarna tänker jag dra in dem o fortsätta le och sträcka på mig i morgon..
Upgrade your email with 1000's of emoticon icons

Ja, det blev nog en rätt bra dag i dag med..

Kommentarer
Postat av: Nina på Johangården

Klart att du ska sträcka på dig och ha huvudet högt. Du har inget att skämmas för och ska inte gömma dig.

Postat av: essa

Nina.. ja, jo, jag vet.. bara gamla spöken som tror att de är nåt.. men tji ska de få!
Såg ett ungdomsprogram i helgen där de frågade tonåringar om de vågade gå fram till någon o säga att de gillar den.. Gissa hur många som skulle våga det..

2006-11-28 @ 20:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback