Nyfniken..

Kan inte låta bli när jag hittar en personlighetstest hos Josephine..

Du är
Alice Bah

Trygghetsfaktor: 57 %
Du trivs i mitten, men du drar åt det trygga hållet. Nya upplevelser är bäst i efterhand, och bästa ögonblicket på charter-semestern är när du hämtar ut fotona från fotobutiken. Att kunna se tillbaka på ett minnesrikt liv är en planeringsfråga.
Lämpliga yrken: Arbetsförmedlare, Allmänreporter, Butiksinnehavare.

hmm.. kanske dags att jag skaffar mig en redig kamera då.. =o)


Kommentarer
Postat av: Visionary soul

Men hallå, jag blev ju också Alice Bah! Med exakt samma procentsiffror som du! Känner inte direkt igen mig i beskrivningen... Man kanske inte kan bli någon annan än Alice Bah... de kanske bara skojar med en i det där testet... ;-)

Postat av: Excessa

VS.. vavava.. tror du inte det är på riktigt.. kanske bäst kolla sig själv i spegeln.. ;-)

2006-10-08 @ 18:36:42
Postat av: Darkangel

Jag blev Lena PH.
Och det stämmer så bra! :)

2006-10-09 @ 03:10:56
URL: http://pyret.blogg.se/
Postat av: Josephine i Haag

Kanske en slumpdator?

2006-10-12 @ 17:39:06
URL: http://giraffen197.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback