Utsålt..

.. i alla fall på någon av föreställningarna på Cirkus.. o på de andra var det bara ett fåtal biletter kvar.. men det är ju inte så konstigt.. föreställningarna ligger bara en halv evighet bort.. o så bor det många fler människor i Stockholm.. evenuellt kan det även vara ditresta människor som unnar sig en skön helg i huvudstaden med att shopa, äta gott o unna sig ett besök på Cirkus..

Skulle själv vilja åka till Sthlm o shopa lite.. såg ett göraomhemmetprogram idag o de var in i en affär med afrikanska saker.. underbart sköna saker som jag kände att jag vill ha vill ha vill ha.. men de sakerna ligger nog i en prisklass långt över min kassa.. fast nån liten liten sak kanske hade passat.. tyvärr kommer jag inte ihåg vad affären hette.. men det gör inget för jag är inte på väg söderut den närmaste tiden..

Föreställningarna i Luleå, som är efter Umeå, var båda utsålda.. oooppsi.. vilken tur att jag inte bor i Luleå.. för då hade jag idag ångrat mig att jag inte bokade bilett igår..

hmm.. o så måsta jag logga in för o kunna bestalla en liten bilett till mig.. jaha.. och inloggningen är.. bortblåst.. vilken tur att dom kommer ihåg mig o kan skicka uppgifterna till mig..

Loggar in o bokar en speciell upplevelse till speciella mig.. får en plats nära scen eftersom det ännu inte är speciellt många Ume-bor som upptäckt att han kommer hit.. om jag tar på mig min stickade röda öronlappsmössa så kanske han ser mig.. om det råkar bli så att han ser mig så ska jag skicka en slängkyss till honom.. i bakhuvudet ligger en tanke om att jag ska vara tidigt där o då kanske jag kan kuta fram till honom o skicka honom en slängkram.. näää, det törs jag nog inte.. men kanske får man köpa en signerad skiva efter förestälningen.. hoppas jag kommer ihåg att ta med mig både biljett och pengar till Gammliahallen.. torsdag 1 februari kl 19.00..

Nu ska jag ägna mig åt 50-årshyllningen till SVT.. såg nyss gamla nyhetssändningar.. jag saknar den tiden de plockade upp telefonluren för att få information om inslag som blivit försenade..

Undras om sportbilen kommer med på upplevelsen.. och Hooked on a feeling.. kanske.. de är ju 4 decennier som ska gås igenom på 2,5 timme.. o på den tiden hinns det, förhoppningsvis, med mycket.. båd gammalt och nytt.. Längtar..


Kommentarer
Postat av: Lena

Du är ju underbar Lena...jag läser och ler.. först..ja ta nu åk till Stockholm...det finns en afriakns affär på Hornsgatan som har en hel del fina saker.
BJÖRN HAN ÄR JU KULT I VÅRT LAND..
JAG TYCKER DU SKA VÅGA ALLT, VAD HAR DU ATT FÖRLORA?
SE TILL ATT HA KAMERAN MED, SÄG ATT DU UPPSKATTAR HONOM OCH TYCKER DET DU TYCKER

Han kan ta det. Han Vansbro pojken som jobbade i Konsum i Dala Floda en gång i tiden.. en buspojke i blå konsumrock...Du jag får tacka dig nu slog jag på tv-n skulle ju sett detta tänkte jag men glömde bort det ?nu ser jag de sista minuterna i alla fall?tack min sparkstötting vän?pulkan den röda verkar vara laddad?

Postat av: Lena

Haha nu är han i rutan....

2006-10-21 @ 21:58:23
URL: http://www.lenjangel.webblogg.se
Postat av: Excessa

Lena.. Tack för dina ord min underbara namne.. får mig att le ända inifrån hjärtat..
aah, du har ju koll.. ska ringa dig nästa gång jag är på väg söderut så får du lotsa mig runt i staden, om du har en stund över vill säga..

Men våga Allt.. hmm.. nä, tror inte det, inte med kamera i alla fall.. Fast han tål nog en slängkyss i alla fall.. men lovar att jag ska göra allt för att tränga mig före alla trånande tonårstöser..

Åh, så gott du hann se finalen.. skön jazzig känsla.. Han är inte bara kkult.. han är underbar som delar med sig till oss andra..

Och jo, verkar som pulkan är vallad o klar att inta.. men jag undrar var vimpelflaggan är.. hmm.. kanske sitter den redan på sparken.. mm.. snart dax o åka.. ska bara valla medarna..

Kamera.. ingen blixt till mobilen.. måste ladda vanlig film till vanliga kameran.. hmm.. vars nu den är.. o fixa småttingbatterier till den.. hoppas jag hinner.. ibland går ju tin fort.. *ler*

Tack för du tittade in.. kom ihåg vara rädd om dig nu när det börjar bli halkigt ute..

2006-10-21 @ 22:27:32
Postat av: Visionary soul

Jag är också lite sugen på att åka till Stockholm, för att shoppa, gå på lite muséer, lite sånt... och affärer med afrikanska prylar ligger högt på "vill-shoppa"-listan... vi kanske skulle ta en tur tillsammans? Tror att vi nästan bor grannar, förresten! :-)

2006-10-22 @ 09:18:17
URL: http://visionarysoul.blogspot.com
Postat av: Excessa

VS.. ja, det skulle vi kunna.. hmm.. måste nog bara köpa, och vinna, på några trisslotter först ;-)
Japp, tror också att vi nästan bor grannar :-)

2006-10-22 @ 12:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback