Det är inte..

.. längden o mängden det hänger på utan rycken o knycken.. har jag hört.. Men själv så håller jag inte helt o fullt med.. Som det är just nu så betyder storleken mest..

Missförstå mig rätt.. visst älskar jag de små som rycker o knycker så jag, som tant, knappt hinner med.. men längden o mängden vinner ändå när jag står där i sanningens nakna minut..

Vid 20 var L hit o lämnade sina käraste vänner.. visst ville de följa henne när hon gick men med lite mutor så klarade de av avskedet.. förhoppningsvis gjorde även hon det för hon fick en tablettask med sig från mig.. Det är så underbart att höra dem lägga sucka o lägga sig.. för att sen komma o buffa o puffa o pussa när jag inte alls är förberedd..
Visst tycker jag om de små hårbollspöjkarna (goldisar).. men inget går upp mot ett par lejontjejer..

Kvällspromenaden var rena rama lisan för själen..

Jag ska njuta av varenda sekund ända till deras matte kommer tillbaka på söndag morgon.. o när hon kommer ska jag komma ihåg att Tacka för att jag fick förtroendet att ta hand om dem! Och tala om för henne att det är inte jag som gjort henne tjänst utan det är tvärsom..

Önskar alla besökare en Underbar helg fylld med energi som lyfter!

Kommentarer
Postat av: Darkangel

Ha en underbar helg själv!

Postat av: Inga M

Önskar Dig också en trevlig helg. Här är det också ett hundliv. Jag förstår precis vad Du menar!

2006-09-30 @ 05:47:13
URL: http://inga.blogg.se
Postat av: Excessa

Darkangel.. Tack! :-)

Inga.. Tackar! Åh, vad skönt.. då är jag inte helt o hållet galen *fnissar*

2006-09-30 @ 14:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback