Färgblind!

På min bredbandsleverantörs hemsida kan jag se trafik ut o in från min IP-adress.. sen jag flyttade hit så har staplarna mest varit röda.. förutom nu sista veckan då den gröna färgen är starkt övervägande! Ja, ska sanningen fram så har den röda färgen helt försvunnit.. o jag som älskar rött saknar ju den färgen.. *Skrattar generat okunnig*

När jag nu än en gång läser texten så får den en helt annan mening.. eller rättare sagt jag fattade noll o hade kortslutning i hövvet.. Nej, dumt, jag var okunnig o förstod inte vad ut- respektive ingående trafik var.. Nu tror jag att det gått upp ett ljus.. utgående trafik är när min dator blivit nappad av nån elaking som inte har nåt annat att göra än att förstöra för andra.. ingående är grönt o då kan jag känna mig, för tillfället, lugn.. Fast jag kan ha fel o bara inbilla mig..

På en punkt ska jag i alla fall byta favvofärg från rött till grönt..
Och jag ska bli duktigare på att kolla trafiksignalerna!

O ska fundilera på om jag vågar åka med ratta min nybesiktade, godkända, bil de dagar jag är lat bekväm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback